lördag 28 juni 2008

Flores och Tikal, Guatemala



Nu har vi varit i Flores i tva dagar. Blev en lugn dag i gar med promenader runt omradet och till ett utsiktstorn. Varmt och fuktigt. Idag akte vi ivag innan gryning for att befinna oss pa Tikal, ytterligare en mayaruin park. Det ar faktiskt har som Apocalypto ska ha utspelats, jag hade fel tidigare. Blev besok dar 6-11 idag. Otroligt djurliv. Sag tukaner, en orm, och massor med apor (spider moneky och houwl monkey, stavningen ar inte sa bra). Kort inlagg idag, ska forsoka lagga upp lite bilder. Nu ska vi ta nattbussen till Antigua dar vi anlander imorgonbitti, sondag.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Är det där din kille på kortet? :P Gratis på namnsdagen förresten!!! Shit, va brun du är btw...Och jag är avis som vanligt på alla som sätter sin fot utanför sundsvall, men snart är det gatufest så vi får se vad som händer då! Pussar och Kramar

Ida sa...

Hälsa Roger att han ser grym ut! :P Nu e jag inte alls orolig över att ha lilla Petra ute i farliga världen, när han e med menar jag :)
Men snyggt alltså!- å du med, som vanligt. Brun som en pepparkaka dessutom!
Besitos

Ida sa...

...y por cierto: Información de este parte del mundo: Espana ganó la EuroCopa!

Anonym sa...

Vilken underbar resa ni gör:) Härligt att se bilder på er, ni är så bruna och fina! Här hemma går livet sin gilla gång, vas spännande det låter eller hur? Det ska komma sommarvärme till lilla Mölltorp snart så jag lever på hoppet om en varm och solig sommar än! Jag saknar dig men följer dina minsta steg! Många kramar Lisa

Anonym sa...

Schyssta bilder!

Anonym sa...

Yo man! Kul med alla coola bilder! Krama Roger!

Emma sa...

Härliga bilder från Flores och Tikal! Jätte skoj se er ihop på kortet! :D Hehe hoppas ni får ha en fortsatt spännande färd! Kramkram Emma

Emma sa...

Ps. Har lagt upp lited nya bilder från Hamnboan... men det kommer snart fler mer till veckan. Nu har din familj åkt till G. Så det är inte mycket av din familj just nu. Idag har jag, Wilma, och Kenth badat på Hamnboan ;D

Anonym sa...

Kära Petra, när kommer egentligen nästa inlägg. Väntar spänt:)Jag saknar dig!
Kramar