tisdag 20 januari 2009

Snabbt inlagg

Ar framme i Grenoble. Har dock inget Internet hemma (och det kommer att ta veckor att fa det pa skolan pga tusen papper som ska fyllas i osv) darfor sitter jag nu pa ett internet cafe nagra minuter innan min forsta lektion. Annorlunda tangentbord sa det blir ett kort inlagg just nu for det tar tid att skriva.

Jag bor bra, frascht och centralt. Traffade alla utbytesstudenter igar. Kanns bra. Kommer bli en utmaning med franskan, men valdigt larorikt. Igar fixade jag franskt mobilnr som jag nu kan nas pa. Dagens projekt ar att fixa bankkonto och forsakring. Darefter ska jag fixa internet hem. Da blir det fler inlagg.

Coolt med snotackta Alperna omkring.

Maste dra.

Tack for alla grattis mail och facebook inlagg.

1 kommentar:

Emma sa...

Kul att höra något från dig från France. Lycka till med allt och du fixar det bra! Kramar