tisdag 30 september 2008

Bankbesök och träning - ett måste i vardagen

Hade en dag igår där man bara hade vissa saker man måste göra, no questions asked. Besök på banken var ett av de. It gets worse... jag skulle till Swedbank. I dagens hysteri krins finans och annat var just Swedbank nog inte det ställe att besöka. Fick en smärre chock när jag efter 13-tiden (tänkte att lunch rusningen måste vara slut då, eller på väg att ta slut i alla fall) klev in där och fick ett kö nr som var 128 nr efter det aktuella nr.

Jag drog iväg, åt lunch, fönstershoppade och återvände sedan för att se att den förändring som skett i könr var minimal. Bara att slå sig ner och plugga då, måste göra nåt nyttigt tänkte jag. Insåg efter mina dryga 90 min där att det faktiskt inte är synd om kunderna på banken utan personalen, there are some real weirdoes out there måste jag ändå säga! En liten anekdot bara...

Har också nu kommit igång med träningen igen, det känns bra. Blev några vändor i gymmet och simhallen förraveckan. Igår testade jag yoga för första gången. Lovely! Blir nu en återkommande måndagsaktivitet för ms Soederqvist känner jag. Blev så inspirerad att jag (av nån konstig anledning) känner att jag ska "hurta" till mig ytterligare. Blir förutom BodyCombat ikväll även BodyBalance imorgon bitt kl 6.45 (!!!). I know - totally crazy! Blir spännande och se hur villig jag är till detta strax innan kl 6 imorgon bitti då klockan ringer och det är dags att realisera detta önsketänkande.

Fortsättning följer...

Inga kommentarer: